top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAvivit Revah

החלום הצלול של רייצ'ל אולסון


רייצ'ל אולסון היא חולמת צעירה ושאפתנית המתרגלת זכירת חלומות וחלימה צלולה מאז 2016. היא נהנית מחלומות קדם-קוגניטיביים ושואפת לצלול עמוק יותר לאופן בו עולם הערות ועולם החלומות מתקיימים במקביל.

את המסע הצלול שלה החלה בהשקת עמוד הטוויטר שלה, ראו קישור לקמן, והיא נמנית על חברי קבוצת הפייסבוק: https://www.facebook.com/TheLucidHive

רייצ'ל עובדת במשרה מלאה כמנהלת מדיה יצירתית בצפון קליפורניה ובנבדה.




"אם תוכלי להרגיש את זה, תוכלי לרפא את זה", אמר לי מדריך יוגה פעם.


קהות החושים מגבירה את תחושות הדיכאון שלי יותר מכול, הרגשה שאני תקועה בחלל הריק לאחרונה. זה היה נושאו של החלום הצלול שחלמתי אתמול, כשאני נלחמת במחשבות פולשניות עד בערך 1:30 אחרי חצות; מחשבות טורדניות, שליליות כאלה. מיד עם בוקר כתבתי ביומני כדלקמן:


זו הפעם הרביעית שאני חווה - WILD חלום צלול ממצב הערות, ולראשונה הוא קורה ספונטנית.

אחרי יום לחוץ ויותר מדי קפאין, התקשיתי להירדם. השעה הייתה קרובה ל- 1:30 אחרי חצות. חסרת מנוחה התהפכתי על משכבי. במוחי התרוצצו מחשבות פולשניות, שליליות, מסואבות.


מחשבות שמחות הפכו לסיוטים.


טלטלתי את גופי כדי להתאפס ונשכבתי בדממה על גבי, מרחיקה מעליי את המחשבות עד לריקנות מוחלטת.


בחשכה חשתי טלטלה. משיכה מגנטית שאבה אותי מתוך גופי. זרם אנרגיה סחף אותי לתוך מה שנראה לי כחור-תולעת.


חור תולעת הוא מבנה ספקולטיבי המקשר בין נקודות נבדלות במרחב ובזמן, כשהוא מתבסס על פתרון מסוים של משוואות-השדה של איינשטיין. ניתן לדמיין חור תולעת כמחילה בעלת שני קצוות בנקודות נפרדות במרחב ובזמן.


מיטתי ניצבת בצדו האחד של חור התולעת, ובצדו האחר מרחב החלום. נשאבת ממיטתי אני צונחת - נפילה חופשית בחלל ריק, נהנית מתחושת הקלה וחוסר משקל, בלא לחץ או דאגות. אני כדור אור, רוחני צף. זו חוויית כניעה.


צולחת את המעבר, אני מוצאת עצמי צלולה בארץ החלומות. סביבת החלום יפיפייה, דמוית סרטי אנימה ומלאת חיים. הרים, נהרות ויערות.


אני זוכרת מפגש עם חברים. היה עלינו לגרש קללות שהסתובבו במקום. (אני צופה כעת בסדרת האנימה היפנית ג'וג'וטסו קאייזן, והקללות האלה מבחילות. העתקים מדויקים).


אני נסחפת לזרם הנהר. לפניי מפל גבוה. אני מעופפת מעליו, שומרת על צלילותי. על החוף נראה חור שחור. התרגשות אוחזת בי. מרקדת בשמחה, אני מבצעת היפוך קדימה באוויר - ומנתרת היישר פנימה.


שוב נפילה חופשית בחלל הריק, אך שונה מזו הראשונה: ללא זרם סוחף; רק נפילה. אני חשה בכוח הכבידה המושך אותי מטה. תחושת כובד ודחיסות ההולכים ומתעצמים. גופי מיטלטל בחוזקה ומתעצב לבסוף בצורת X. אני חשה בשערי המתנופף לאחור. "סוף-סוף!" אני נאנחת, ומתעוררת.


אני חשה רעננה במפתיע, על אף שעות השינה המעטות.








מוזמנים לשלוח חלום צלול משמעותי בצירוף תמונתכם (לא מחייב), שם, גיל וכל פרט אחר, ואנו נעלה אותו אל הבלוג.


154 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page