top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAvivit Revah

החלום הצלול של מרטין סטיוארט



מרטין סטיוארט הוא אמן ויזואלי ומוזיקאי המתגורר בהאררה, זימבבואה. חלימה משמשת אותו באמנות, בשירה וביצירתו המוזיקלית. לאחרונה החל ללמד ולאמן בחלימה צלולה. קורס שהעביר באינטרנט יתעדכן ממש בקרוב. מרטין דיבר במספר הסכתים בנושא וחלומות שלו פורסמו במגזינים שונים.



חלום זה שחרר אותי מפוביה ביחס לתנינים. ואכן המוני תנינים וחיות בר מצויים במחוז שלי בזימבבואה. במהלכו גם הספקתי ליהנות 'מארוחה – חלום!':


אבי מסיע אותי בדרך הסלולה על פני רמה באזור הררי, לפגוש חבר במסעדה. בהגיענו אני מזהה גליץ' בתמונה הנגלית לנגד עינינו - מוזרות ארכיטקטונית כלשהי, ואבי נמצא בכלל בחו"ל.

בדברי אני מזכיר נחל ורואה נחל. עתה אני שוחה במים ומישהו הדומה ללאיגוואן – ( Laaygwan Sharkie הוא מוזיקאי ששיתפתי איתו פעולה בעבר ושנתקלתי בו לאחרונה) – נקי מסמים (מה שמהווה סימן חלום נוסף) - מצלם קליפ יחד עם תנין. אני עושה בדיקת מציאות ומצטלל. עכשיו גואה בי חרדה מפני התנין. אני פועל על-פי הוראות השלב השני ביוגת החלימה וגובר על הפחד –דבר לא יכול לפגוע בי במצב החלום.


אני מוסיף לשחות ללא פחד כשמסך-הקליפ והעולם מתמזגים למציאות אחת, וממשיך למסעדה כתגמול, אף כי ריקני במקצת. אבי משלם או מציע לשלם על הארוחה, אבל אני מתעלם, כי בחלום ממילא הכול בחינם. אני וגארת', חבר נעורים, ניגשים לדלפק. הוא מזמין מספר פחזניות שוקולד - את ארוחתו אכל כבר קודם. אני מקבל דג פילה מטוגן. לפנינו שני תורים: אחד להזמנות והשני לקבלת המנות. מלצרית אסייתית, אולי סינית, מגישה לנו את האוכל, אך המסעדה ריקה למדי. אני משתומם לנוכח האשליה.


אמנות אינסטגרם :

vadzimu_records


הרשמה לקורס הקרוב:


להסכתים:




55 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentários


bottom of page