top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAvivit Revah

החלום הצלול של לנה סקווילד


לנה סקווילד היא חולמת צלולה הנהנית מעשרים שנות חוויה לילית צלולה. היא סיימה את לימודי התואר השני בתודעה, רוחניות ופסיכולוגיה טרנס-פרסונלית, וכעת היא מנטורית מצליחה לחלימה צלולה טרנס-אישית ולחיים צלולים. מוזמנים לאתר של לנה:

ולקבוצת הפייסבוק:


אני הולכת ברחוב בעיר הולדתי וחשה בלבול רב, לא ברור לי היכן אני נמצאת. איני מזהה אף אחת מן החנויות. ממש אז אני תופסת שזה חלום ומצטללת.

תוך כדי מעוף אני נזכרת במשימת החלום הצלול שהצבתי לעצמי, להיפגש עם המאמנת שלי, ומתחילה לחפש מקום טוב לנחיתה. פרץ אקסטזה מציף את גופי.

אני נוחתת באזור צ'יינה טאון שבעיר, ובהתחשב בעובדה שלא הייתי שם בחיי הערות כבר כמה שנים, אני נדהמת עד כמה חיים וצבעוניים נראים חלונות הראווה.

בהיכנסי לחנות אני קוראת למאמנת שלי. היא נכנסת דרך דלת הזזה, נושאת קנקן תה וכמה ספלי תה סיניים מסורתיים, ומזמינה אותי לשבת עימה.

אני מדברת על חששותיי בנוגע להרשמה לקורס המקוון שלי, ועל התחושה שאולי איני יודעת מה בדיוק לומר, למרות שידוע לי עד כמה הקורס באמת מחולל שינוי - לא מעט בזכות האנשים שאני מחוברת אליהם. אני שואלת בעצתה כאחת שמיטיבה להתחבר לקהל שלה. בכל מה שקשור ליצירת קשרים מודעים במרחב המקוון, היא סמכות בעיניי.

המאמנת שלי מחייכת ומסבירה שהיא פשוט "מתלבשת להצלחה" ("Dressing for Success"), וכך בונה לעצמה תחושת ביטחון. היא גם מעודדת אותי ומספרת שבתחילת הדרך חששה גם היא מאותם דברים. במקרים כאלה נהגה לבחור בגד שיעניק לה תחושת עוצמה, משהו שה'אני' הגבוה-יותר / העתידי שלה היה לובש; משהו שאדם החופשי מעצבנות ובטוח בדברים שיש לו לומר, היה לובש.

אני חשה חום בקרבי בעודי מפטפטת על כוס תה. "זה רעיון נפלא," אני אומרת, "ופשוט כל כך, שהתעלמתי ממנו". אנו צוחקות והיא מציעה לי לקחת לגימה מהתה כדי שהמחשבה תתקבע בתודעתי. אני שותה מהתה ומתמלאת שוב בחום ובאנרגיה. היא אומרת שהגיע זמנה ללכת ויוצאת בדלת הקדמית.

צלילותי עדיין חדה ויציבה. אני מתחילה לחזור על המשפט "להתלבש להצלחה, להתלבש להצלחה, להתלבש להצלחה ..." בהיכנסי לעומק החנות אני עוברת דרך דלת ההזזה ומוצאת את עצמי בחדר השינה של ילדותי. על המיטה מונח מקטורן (שקניתי לאחרונה במצב הערות ועוד לא יצא לי ללבוש). השעון המעורר מצלצל ואני מתעוררת.

למחרת החלטתי ללבוש את המקטורן שראיתי לקראת סוף החלום, והחתמתי שלושה תלמידים חדשים לקורס המקוון שלי. הרעיון של "להתלבש להצלחה" היה פשוט אדיר!


מוזמנים לשלוח חלום צלול משמעותי בצירוף תמונתכם (לא מחייב אבל רצוי), שם, גיל וכל פרט אחר, ואנו נעלה אותו לבלוג.

82 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

コメント


bottom of page