top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAvivit Revah

החלום הצלול של ד"ר קלייר ג'ונסון


קלייר ג'ונסון היא בעלת דוקטורט בחלימה צלולה ככלי יצירתי, והראשונה בעולם לזכות בתואר זה. במשך למעלה מ- 25 שנים ג'ונסון חוקרת, כותבת ומלמדת על מגוון נושאים בתחום החלימה הצלולה והשינה. קלייר היא גם נשיאת האגודה הבינלאומית לחקר החלומות (IASD) ומנכ"לית לשעבר שלה. אלפי אנשים ברחבי העולם משתמשים היום בטכניקות החלום הצלול המקוריות שלה.


להלן חלום שאני אוהבת. ישנם רבים, אבל חלום זה עזר לי להבין את חשיבות האור (האור הצלול) כמצב תודעה התחלתי, ומתוך כך פיתחתי את תיאוריית האור הצלול שלי לגבי חלומות ומציאות. הקטע לקוח מתוך ספרי: Llewellyn's Complete Book of Lucid Dreaming: A Comprehensive Guide to Promote Creativity, Overcome Sleep Disturbances & Enhance Health and Wellness


אני נעשית צלולה בחדר, מרחפת סביבו, בוחנת את התחושה בגופי החלומי ואת איכותו המשתנה של החדר. עדיין מרחפת, אני ניצבת זקופה וקוראת בקול:


"ממה עשויים חלומות?"


בו ברגע מתחיל רטט חזק, שאון גדול, והסצנה נטענת באנרגיה תנודתית עצומה.

אני חשה שגופי החלומי מתחיל להתמוסס בטלטלה דמוית רעש אדמה. תגובה זו כה מוכרת לי, שאני צוחקת וקוראת: "אני מבינה - אנרגיה!"


"אז ממה עשויה אנרגיה?" אני ממשיכה ושואלת.


בתגובה, תנודתיות האנרגיה, אך לא עוצמתה, שוככת מעט. אור לבן, שדומה כי מולקולות-אוחזות-ידיים מקשרות אותו לאחד, חודר אל התמונה, מציף אותה וממלאה; שרשרות אינסופיות של אור.


זה נפלא: סביב, בכל מקום ...


"אנרגיה עשויה מאור!" אני חושבת בהשתאות ויראת כבוד.



קישורים רלוונטיים:






170 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page