top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAvivit Revah

החלום הצלול של אלה שיימן



 

ד"ר אלה שיימן היא רופאה ווטרינרית ואונירונאוטית (טייסת חלל מטאפיזי) בנשמתה, חוקרת קרוב לעשור את חוויות הפאזה (The Phase) הכוללות חלימה צלולה, חוויות סף מוות, שיתוק שינה וחוויות חוץ-גופיות. שיימן נמנית עם מספר מצומצם של מדריכים שעברו קורס ייעודי אצל מיכאל רדוגה (Michael Raduga), מחלוצי החוקרים בתחום. היא פעילה בקבוצות פייסבוק וטלגרם ברוסית, אנגלית ועברית, במטרה להביא ידע מהפכני וכלל עולמי זה לאנושות. אלה חברה לד"ר יוסף סגמן, מחבר הספר מסע אל הריק, במיזם Void2Life, במסגרתו הם מעבירים סדנאות וקורסים בנושא חוויות פאזה וסודות הקיום למען קידום האנושות לשלב הבא בהתפתחות המודעות והמדע.

 

חוויה מהבוקר של 18 למרץ 2023: חיבור לרשת הנוירונים של פנדורה (שמו של הכוכב בסרט המדע בדיוני "אווטאר"). 

תוכנית פעולה לחלום הצלול: להגיע לפנדורה ולהתחבר לרשת הנוירונים שלה. 

קיטוע שינה כרגיל (התעוררתי בארבע לפנות בוקר וחזרתי למיטה לאחר כחצי שעה). ספרתי כדי להירדם. בסביבות ה-200 התחלתי להתבלבל ואז התנתקתי. 

מצאתי את עצמי באמצע היישוב של הנאבי (תושבי כוכב האווטאר). נדהמתי עד כמה זה היה קל. ביער הזוהר רצתי איתם, מסתכלת סביבי נפעמת, מנסה לחשוב איך אתאר זאת כשאקום. כמעט בלתי אפשרי היה להעביר את התחושה. 

אז נעצרתי והחלטתי לבצע את תוכנית הפעולה: לגדל צמחים בכוח המחשבה, כמו מליפיסנט (פיית הביצות בסרט Maleficent). שליטה בכוח היער. התרכזתי, אך ללא הצלחה. 

עברתי לשלב הבא, להתחבר לרשת הנוירונים של היער. לפני השינה הרהרתי איך אעשה זאת. לגדל צמה זו משימה בפני עצמה, ולכן החלטתי להתחבר בעזרת הידיים. 

כרעתי על האדמה המכוסה צמחייה זוהרת והצמדתי ידיי לקרקע. התרכזתי בתחושה, אך דבר לא השתנה. אז תחבתי את אצבעותיי ממש לתוך הקרקע …

וווווואאאאאאוווווווו!

אי אפשר לתאר את מה שהרגשתי. אורגזמה אולי תהיה הדבר הקרוב ביותר, ואף יותר מכך. הרגשתי את כל הקיים וכמו הפכתי לנורת חשמל טעונה אנרגיה מטורפת. הייתי חלק מהנאבי שהמשיכו לרוץ ביער, ובו בזמן יכולתי לראותם גם מהצד. הייתי אייווה (עץ החיים שהיא ישות באווטאר), אבל גם אני עצמי. זה היה פשוט וואו! 

התעוררתי מלאת אנרגיה! התחושה נצרבה בי וממשיכה ללוות אותי עד לרגע זה.

 


אתר הבית:  

ריטריט: "חקר חוץ גופי וחלימה צלולה להרחבת גבולות המודעות"


 

101 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentarios


bottom of page