top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תAvivit Revah

החלום הצלול של אוהד חבשוש

עודכן: 9 במרץ 2022


אוהד חבשוש, מתרגל וחוקר חלימה צלולה מזה תשע שנים. חלימה צלולה מהווה חלק מרכזי בתרגול הרוחני שלו ומשמשת לו כלי מרכזי לחקר המציאות.

בפברואר 2016 פתח אוהד את קבוצת הפייסבוק 'חלומות צלולים ומעבר':

שהיא אחת מקהילות האינטרנט הישראליות הגדולות בנושא החלימה הצלולה.

אוהד עובד לפרנסתו כשליח וכמנחה סדנאות לחלימה צלולה.

אני מוצא את עצמי בסיטואציה שנראית לי מפדחת והולך הצידה לעשות כביכול שיחת טלפון, כדי לצאת מזה. שם בצד, קצת רחוק מהאנשים סביבי, אני אומר לעצמי: "למה אני צריך להמציא סיבה? זה רק חלום!"

אני במין שכונה כזאת עם בתים פרטיים, צלול. אני מתכוון לעוף משם, אבל מהאוויר רואה שאין כלום מעבר לשכונה, כאילו אזור לא בנוי של חלום, מין משטח בגווני ירוק צהוב חצי-שקופים.

אני נוחת חזרה ומאזן את עצמי על ידי העברת אנרגיה בגופי (הנעת האנרגיה בתוך הגוף, תחושת הגוף מבפנים, בעזרת תשומת הלב) כמו שלמדתי מחלומות קודמים. עדיין לא מיוצב מספיק, אני עף לאזור אחר, בלי אנשי חלום, שם אוכל להתייצב "בשקט".

אני נוחת באזור שיש בו מן עמוד רחוב קטן, שהחלק העליון שלו אדום. אני ממשש את העמוד בכפות ידיי כדי להעצים את חוש המישוש, וממשיך להעביר את האנרגיה בגוף. הראייה שלי עדיין לא מפוקסת לגמרי, ולכן אני מחליט להעביר את האנרגיה לאזור העיניים, וכמו בחלומות צלולים קודמים, זה עובד! יש עקביות. הראייה ממש משתפרת בצורה ניכרת!

למרות שהוויזואליזציה של החלום כבר ממש טובה, אני מחליט שזו הזדמנות להמשיך ולהעביר את האנרגיה לאזור העיניים, הפעם על מנת לרפא את העיניים, מתוך כוונה לשפר את הראייה שלי (בשנים האחרונות שמתי לב שהראייה שלי לאט לאט התדרדרה: העיניים מתעייפות מהר אם אני קורא כמה עמודים בספר; כשאני פוקח עיניים בבוקר לוקח להן זמן להתפקס; בשעות הלילה, כשאני מביט בשלטי רחוב רחוקים, המלל לא מפוקס). אני ממשיך להעביר את האנרגיה לאזור העיניים עוד ועוד, עד שמתחילה להיבנות הרגשה עוצמתית ממש.

אני מתחיל להרגיש מן משיכה מהחלום, כוח שמושך את הגוף שלי. המשיכה נהיית ממש חזקה, עד כדי כך שאני נתפס בעמוד שמולי כדי לא להימשך! אך לאחר כמה רגעים אני מבין שההתנגדות למשיכה נובעת מההסתכלות שלי על המשיכה כ"הפרעה", בעוד שלמעשה היא תוצאה של חלק מתהליך שאני התחלתי. (החלום פועל בצורות לא צפויות, אבל הוא לטובתי, ואין צורך להיות תקוע בקו המחשבה לגבי איך שדברים צריכים לפעול). אני מאפשר, ומחליט לזרום עם החלום. החלום מרים אותי לאוויר ובעודו עושה זאת אני עוצם עיניים, משלב רגליים ונכנס למדיטציה.

בזמן המדיטציה בעיניים עצומות אני ממשיך להעביר אנרגיה לאזור העיניים במטרה לרפא אותן. אני ממשיך להינשא ללא רצוני במרחב, כשההרגשה במדיטציה נהיית יותר ויותר עוצמתית! זו תחושה ייחודית של עוצמה שמעולם לא חוויתי בחיי, שמעולם לא יכולתי לדמיין. המדיטציה גם מלווה במין צליל פנימי של צפצוף רציף, כזה ששומעים אחרי מסיבות.

כמה רגעים לאחר מכן אני מוצא את עצמי מתעורר במיטה.

אני מתיישב ומסתכל על היד שלי לרגע, אבל משהו קצת משונה. אני מסתכל שוב על היד, ביתר תשומת לב, ורואה שיש לי מן יד בתוך יד, כמו עוד יד הולוגרפית, בזווית אחרת, המתגלה כשהיא נעה החוצה מקו המתאר של כף היד שלי.


אני צלול! התעוררות כוזבת, אני מבין.

החדות הייתה כל כך ריאליסטית שלא שמתי לב. צלול עכשיו, אני מסתכל סביבי ושם לב שאני בכלל לא במיטה שלי, שאני נמצא על מיטה בסצנה די דומה לזאת שהייתה לפני שנכנסתי למדיטציה.

עדיין בחלום, מה לעשות עכשיו?

אני מחליט להיכנס שוב למדיטציה מהנקודה בה אני נמצא, ושוב עובר מהר מאוד לחוויה עוצמתית שמלווה בצליל הצפצוף הרציף ובמשיכה חזקה.

הפעם לא העברתי אנרגיה לכיוון העיניים. הייתה מן הרגשה שמשהו מתעצם בתוכי, בתוך הגוף, כאילו הראש נפתח מבפנים אבל לא בכיוון של כאב, אלא בקטע טוב, מאוד!

החוויה עוצמתית בטירוף, אך למרות כל הטוב הזה אני מבין מהר מאוד שזה יותר מדי בשבילי. אני לא מסוגל להכיל את כל זה כעת. אחרי כמה זמן שאני שוהה בתחושה הזאת, אני מרגיש שמספיק, והגיע הזמן להתעורר, במיטה שלי הפעם, כך אני מקווה.

חצי חולם חצי מרגיש את הגוף הפיזי שלי במיטה, אני פוקח עיניים. ער, באמת ער הפעם. אני יודע שאני ער. לא צריך אפילו לעשות בדיקת מציאות.

זאת הייתה הפעם הראשונה שעשיתי מדיטציה בחלום, אך יותר מזה: זאת הייתה הפעם הראשונה שפעלתי לרפא את עצמי דרך חלום.

חשוב לציין שהייתה הרגשה נלווית לאחר ההתעוררות. לכמה רגעים שמעתי עדיין את צליל הצפצוף הרציף, אבל מעבר לזה, הייתה בי מן פתיחות כזאת בראש לאחר שקמתי מהמיטה. הרגשתי מן הרגשה פנימית של מאמץ באזור העיניים והעין השלישית; לא משהו שמכאיב, יותר הרגשה שמשהו נבנה שם בפנים. והכי מרתק: ראיתי בצורה פנומנלית! קשה לתאר. אם תפתחו את העפעפיים לרווחה ותאפשרו להכול להיכנס, אז זו התחושה. אבל זה קרה ממש בקלילות וללא מאמץ. העיניים שלי קלטו הכול. יכול מאוד להיות שזאת הייתה הראיה הכי טובה שהייתה לי בחיי.

הראייה הזאת נשארה כרבע מהיום, ולאחר מכן חזרה לראייה הרגילה שלי. זו הייתה החוויה הראשונה שהוכיחה לי שניתן להשפיע על הגוף הפיזי שלנו באמצעות חלום.

קבוצת הפייסבוק "חלומות צלולים ומעבר":

ערוץ YouTube:

פרופיל Instagram:


אוהד: "לפני כ-9 שנים התחלתי לתרגל ולחקור את החלימה הצלולה ברצינות, לאחר שהבנתי את הפוטנציאל העמוק שטמון במיומנות הזאת. מאז, החלימה הצלולה הפכה לחלק המרכזי בתרגול הרוחני שלי, ולכלי הראשי שאני משתמש בו לחקר המציאות.

"במשך השנים, אחד הצעדים שנקטתי היה לפתוח את קבוצת הפייסבוק 'חלומות צלולים ומעבר', אשר כרגע הפכה לאחת מקהילות האינטרנט הישראליות הגדולות בנושא החלימה הצלולה.

"עובד כשליח ומנחה סדנאות לחלימה צלולה. אני תמיד שמח להכיר וללמוד עוד מחוויותיהם של אחרים, לשתף מהחוויות שלי, להמשיך לגדול ולהתפתח."


מוזמנים לשלוח חלום צלול משמעותי בצירוף תמונתכם (לא מחייב אבל רצוי), שם, גיל וכל פרט אחר, ואנו נעלה אותו לבלוג.

136 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page